2014年1月1日星期三

Le plus récent matériel de formation ISEB BH0-012

Pass4Test est un site de vous ramener au succès. Pass4Test peut vous aider à promouvoir les connaissances essentielles pour le test ISEB BH0-012 et passer le test à la première fois.

La Q&A ISEB BH0-012 est étudiée par les experts de Pass4Test qui font tous effort en profitant leurs connaissances professionnelles. La Q&A de Pass4Test est ciblée aux candidats de test IT Certification. Vous voyez peut-être les Q&As similaires dansn les autres site web, mais il n'y a que Pass4Test d'avoir le guide d'étude plus complet. C'est le meilleur choix à s'assurer le succès de test Certification ISEB BH0-012.

Passer le test ISEB BH0-012, obtenir le Passport peut améliorer la perspective de votre carrière et vous apporter plus de chances à développer votre boulot. Pass4Test est un site très convenable pour les candidats de test Certification ISEB BH0-012. Ce site peut offrir les informations plus nouvelles et aussi provider les bonnes chances à se former davantage. Ce sont les points essentiels pour votre succès de test Certification ISEB BH0-012.

En quelques années, le test de certification de ISEB BH0-012 faisait un grand impact sur la vie quotidienne pour pas mal de gens. Voilà le problème, comme on peut réussir facilement le test de ISEB BH0-012? Notre Pass4Test peut vous aider à tout moment à résourdre ce problème rapidement. Pass4Test peut vous offrir une bonne formation particulière à propos du test de certification BH0-012. Notre outil de test formation est apporté par les IT experts. Chez Pass4Test, vous pouvez toujours trouver une formations à propos du test Certification BH0-012, plus nouvelle et plus proche d'un test réel. Tu choisis le Pass4Test aujourd'hui, tu choisis le succès de test Certification demain.

Code d'Examen: BH0-012
Nom d'Examen: ISEB (The Foundation® ITIL (2012 Onwards) )
Questions et réponses: 166 Q&As

BH0-012 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/BH0-012.html

NO.1 Which one of the following is NOT the responsibility of service catalogue management?
A. Ensuring that information in the service catalogue is accurate
B. Ensuring that service level agreements are maintained
C. Ensuring that information in the service catalogue is consistent with information in the service
portfolio
D. Ensuring that all operational services are recorded in the service catalogue
Answer: B

ISEB examen   BH0-012 examen   BH0-012   BH0-012

NO.2 What is the name of the group that should review changes that must be implemented faster
than the normal change process?
A. Technical management
B. Emergency change advisory board
C. Urgent change board
D. Urgent change authority
Answer: B

ISEB examen   BH0-012   BH0-012   BH0-012 examen   BH0-012   certification BH0-012

NO.3 Which of the following should IT service continuity strategy be based on?
1.Design of the service metrics
2.Business continuity strategy
3.Business impact analysis (BIA)
4.Risk assessment
A. 1, 2 and 4 only
B. 1, 2 and 3 only
C. 2, 3 and 4 only
D. 1, 3 and 4 only
Answer: C

ISEB examen   BH0-012   BH0-012   BH0-012   BH0-012

NO.4 Which one of the following is the BEST description of a service level agreement (SLA)?
A. The part of a contract that specifies the responsibilities of each party
B. An agreement between the service provider and an internal organization
C. An agreement between a service provider and an external supplier
D. An agreement between the service provider and their customer
Answer: D

ISEB   BH0-012   BH0-012   BH0-012   BH0-012 examen

NO.5 Which one of the following activities are carried out during the "Where do we want to be?"
step of the continual service improvement (CSI) approach?
A. Implementing service and process improvements
B. Reviewing measurements and metrics
C. Creating a baseline
D. Defining measurable targets
Answer: D

ISEB   certification BH0-012   BH0-012 examen

NO.6 What should a service always deliver to customers?
A. Applications
B. Infrastructure
C. Value
D. Resources
Answer: C

ISEB examen   BH0-012 examen   BH0-012   certification BH0-012   certification BH0-012

NO.7 Which one of the following is NOT part of the service design stage of the service lifecycle?
A. Designing and maintaining all necessary service transition packages
B. Producing quality, secure and resilient designs for new or improved services
C. Taking service strategies and ensuring they are reflected in the service design processes and the
service designs that are produced
D. Measuring the effectiveness and efficiency of service design and the supporting processes
Answer: A

certification ISEB   BH0-012   BH0-012   BH0-012

NO.8 Which stage of the service lifecycle is MOST concerned with defining policies and objectives?
A. Service design
B. Service transition
C. Continual service improvement
D. Service operation
Answer: A

ISEB examen   BH0-012   BH0-012

NO.9 At which stage of the service lifecycle should the processes necessary to operate a new service
be defined?
A. Service design: Design the processes
B. Service strategy: Develop the offerings
C. Service transition: Plan and prepare for deployment
D. Service operation: IT operations management
Answer: A

ISEB   BH0-012   BH0-012 examen   BH0-012   BH0-012 examen   BH0-012 examen

NO.10 Which one of the following is NOT a responsibility of the service transition stage of the
service lifecycle?
A. To ensure that a service can be managed and operated in accordance with constraints specified
during design
B. To design and develop capabilities for service management
C. To provide good-quality knowledge and information about services
D. To plan the resources required to manage a release
Answer: B

ISEB examen   certification BH0-012   certification BH0-012   BH0-012 examen

Le test simulation offert par Pass4Test est bien proche du test réel. Vous pouvez apprendre tous essences d'un test réel à courte terme avec l'aide de Pass4Test. Pass4Test peut vous assurer le succès 100% de test ISEB BH0-012.

没有评论:

发表评论