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Dans ce monde d'informatique, l'industrie IT est suivi par de plus en plus de ges. Dans ce domaine demandant beaucoup de techniques, il faut des Certificat à se preuver les techniques professionnelle. Les Certificats IT sont improtant pour un interviewé pendant un entretien. C'est pas facile à passer le test HP HP2-B93, donc c'est pourquoi beaucoup de professionnels qui choisissent ce Certificat pour se preuver.
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Code d'Examen: HP2-N35
Nom d'Examen: HP (Selling HP IT Service Management Solutions)
Questions et réponses: 45 Q&As
Code d'Examen: HP0-J59
Nom d'Examen: HP (StoreOnce Solutions Advanced Service and Support)
Questions et réponses: 50 Q&As
Code d'Examen: HP2-B93
Nom d'Examen: HP (Customer Comm Mgt-Design and Production)
Questions et réponses: 50 Q&As
Généralement, les experts n'arrêtent pas de rechercher les Q&As plus proches que test Certification. Les documentations offertes par les experts de Pass4Test peuvent vous aider à passer le test Certification. Les réponses de nos Q&As ont une précision 100%. C'est facile à obtenir le Certificat de HP après d'utiliser la Q&A de Pass4Test. Vous aurez une space plus grande dans l'industrie IT.
HP0-J59 est un test de HP Certification, donc réussir HP0-J59 est le premier pas à mettre le pied sur la Certifiction HP. Ça peut expliquer certiainement pourquoi le test HP HP0-J59 devient de plus en plus chaud, et il y a de plus en plus de gens qui veulent participer le test HP0-J59. Au contraire, il n'y a que pas beaucoup de gens qui pourrait réussir ce test. Dans ce cas, si vous vous réfléchissez étudier avec une bonne Q&A?
Pass4Test est un site d'offrir l'outil de formation convenable pour les candidats de test Certification IT. Le produit de Pass4Test peut aider les candidats à économiser les temps et les efforts. L'outil de formation est bien proche que test réel. Vous allez réussir le test 100% avec l'aide de test simulation de Pass4Test. C'est une bonne affaire à prendre le Certificat IT en coûtant un peu d'argent. N'hésitez plus d'ajouter l'outil de formation au panier.
HP2-N35 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/HP2-N35.html
NO.1 According to research, what percentage of incidents in the result of improper change?
A. 15%
B. 44%
C. 80%
D. 98%
Answer: C
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NO.2 According to HP , which market challenges are faced by businesses as far as ITSM is concerned?
(Select two.)
A. Desktop installations
B. Server automation visibility
C. Cost-effective service delivery
D. Application performance maintenance
E. Getting the most from assets
Answer: C,D
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NO.3 What percentage of asset cost is procurement, and what percentage is operational?
A. 4% is procurement, and 96% is operational.
B. 60% is procurement, and 40% is operational.
C. 96% is procurement, and 4% is operational.
D. 40% is procurement, and 60% is operational.
Answer: A
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Reference:http://www.slideshare.net/hpsoftwaresolutions/how-it-asset-management-fits-withinblu
e-cross-blue-shield-of-floridas-service-asset-configuration-management-initiative(slide 8)
6. Which capabilities does the HP Service Manager offering provide to optimized the high cost of
service desk support? (Select two.)
A. Reduce the high volume of service desk interactions
B. Allows for the automation of manual help desk processes
C. Allows storage provisioning
D. Client OS migrations in both physical and virtual environments
E. Server installation for both physical and virtual environments
Answer: A,B
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7. Which question best summarizes the challenge faced by those who deliver service
management to an organization?
A. When is the appropriate time to test a virtual application?
B. How soon after discovery of delta data does a DDM-I database need a refresh?
C. Which KPIs need to be pushed down to the help desk staff after a virtual machine reload?
D. How do you optimize ITSM investments and the value delivered to the business?
Answer: C
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8. The "number and percentage of emergency changes" and "number and percentage of
unplanned changes detected" are examples of which metric?
A. Metrics are collected by the BSM suite and federated into the CCRM solution database(s)
B. KPIs that are collected by the CCRM solution
C. Capabilities of the BSA suite of products
D. Capabilities of storage automation solutions
Answer: B
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Reference:http://h41112.www4.hp.com/events/software-universe-2012 /pdf/SWU-Day-2-Improving
the-Quality-of-Service-and-Reduce-Risk.pdf
NO.4 Which challenge is faced by organizations dealing with asset management?
A. Individuals and organizations seek to create tools where each user can manually enter
configuration and asset data into a master database.
B. Individuals seek to patch virtual systems with KPI patches and report them back to the system.
C. Organizations seek to push KPI configuration files to the lowest levels in the organization, seeking
to bring transparency to the configurations of all virtual devices.
D. Individuals dealing with asset management seek to lower cost and demonstrate value to the
business.
Answer: D
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NO.5 According to HP , what is a market challenge faced by ITSM businesses?
A. Increase business and IT complexity
B. Application quality
C. The automated discovery of desktops
D. Automation of server (Server Automation)
Answer: A
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Reference:http://blogs.forrester.com/stephen_mann/12-12-24the_top_10_it_service_management
_challenges_for_2013_but_what_did_you_achieve_in_2012
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