2014年10月12日星期日

L'avènement de la certification IBM pratique d'examen C2040-420 C2010-654 C2010-023 questions et réponses

Pass4Test est un fournisseur de formation pour une courte terme, et Pass4Test peut vous assurer le succès de test IBM C2040-420. Si malheureusement, vous échouez le test, votre argent sera tout rendu. Vous pouvez télécharger le démo gratuit avant de choisir Pass4Test. Au moment là, vous serez confiant sur Pass4Test.

Le test IBM C2010-654 peut bien examnier les connaissances et techniques professionnelles. Pass4Test est votre raccourci amené au succès de test IBM C2010-654. Chez Pass4Test, vous n'avez pas besoin de dépenser trop de temps et d'argent juste pour préparer le test IBM C2010-654. Travaillez avec l'outil formation de Pass4Test visé au test, il ne vous demande que 20 heures à préparer.

Maintenant, beaucoup de professionnels IT prennent un même point de vue que le test IBM C2010-023 est le tremplin à surmonter la pointe de l'Industrie IT. Beaucoup de professionnels IT mettent les yeux au test Certification IBM C2010-023.

Le test simulation offert par Pass4Test est bien proche du test réel. Vous pouvez apprendre tous essences d'un test réel à courte terme avec l'aide de Pass4Test. Pass4Test peut vous assurer le succès 100% de test IBM C2010-023.

Code d'Examen: C2040-420
Nom d'Examen: IBM (IBM WebSphere Portal 8.5 System Administration Update)
Questions et réponses: 31 Q&As

Code d'Examen: C2010-654
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Application Dependency Discovery Manager V7.2.1.3 Implementation)
Questions et réponses: 69 Q&As

Code d'Examen: C2010-023
Nom d'Examen: IBM (IBM Tivoli Support Provider Tools and Processes)
Questions et réponses: 56 Q&As

Pass4Test a une équipe se composant des experts qui font la recherche particulièrement des exercices et des Q&As pour le test certification IBM C2040-420, d'ailleurs ils peuvent vous proposer à propos de choisir l'outil de se former en ligne. Si vous avez envie d'acheter une Q&A de Pass4Test, Pass4Test vous offrira de matériaux plus détailés et plus nouveaux pour vous aider à approcher au maximum le test réel. Assurez-vous de choisir le Pass4Test, vous réussirez 100% le test IBM C2040-420.

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C2010-023 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/C2010-023.html

NO.1 What are two responsibilities of the Primary Site Technical Contact? (Choose two.)
A.Opening all PMRs on behalf of all their Support Analysts.
B.Downloading software from Passport Advantage for use by the end user.
C.Assigning up to nine Secondary Site Technical Contact per end user contract.
D.Uploading all End User Debug files to ESR/SR on behalf of their support analysts.
E.Accept or deny a request for a Support Provider's engineer to obtain access to an end
users account.
Answer:C E

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NO.2 When searching the knowledge base on the IBM Support website, what is the best
search
strategy for finding targeted information?
A.Select just one product and only one keyword.
B.Select the product, operating system and a date range.
C.Target a wide set of records, by using just one keyword.
D.Select the product(s) and other specific criteria for which a solution is required.
Answer:D

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NO.3 Which two resources are available on the IBM developerWorks website? (Choose two.)
A.Latest test fixes released by development.
B.Software licenses for proof of concept installs.
C.Web-based community forums and Wiki pages.
D.List of new features still under development for each product.
E.Technical tutorials and demos for developers and administrators.
Answer:C E

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NO.4 Where can the most thorough searches on support be performed?
A.anywhere with a search dialog
B.top header of any IBM.com web page
C.always from a specific product support page
D.IBM Software Support Home page IBM.com/software/support
Answer:D

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NO.5 Which two statements are true regarding Support Provider Level 1 Customer Support?
(Choose
two.)
A.Level 1 Support is responsible for taking the first support call from a Customer (during
normal business
hours, Monday - Friday in line with IBMs standard 5x8 support).
B.Level 1 Support is responsible for testing new software versions of IBM products and
communicating
the release of said software to clients that have purchased it from IBM.
C.Level 1 Support is responsible for incorporating and testing any program fix provided by
Level 3
Support (as appropriate), and delivering or communicating the problem resolution, bypass,
circumvention,
or other notice of restriction to the End User.
D.Level 1 Support is responsible logging all calls in an electronic call management system
capable of
opening an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and can report in
electronic format
historic information relating to a problem, from the first Call through to the resolution of the
problem.
E.Level 1 Support is responsible for logging all calls in an XML, Excel or Lotus 123 spread
sheet so that
Level 2 support can open an internal PMR or other form of trouble ticket that captures and
can report in
electronic format historic information relating to a problem, from the first call through to the
resolution of
the problem.
Answer:C D

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