2013年12月25日星期三

Les meilleures Avaya 132-S-712-2 examen pratique questions et réponses

Le Pass4Test est un site qui peut offrir les facilités aux candidats et aider les candidats à réaliser leurs rêve. Si vous êtes souci de votre test Certification, Pass4Test peut vous rendre heureux. La haute précision et la grande couverture de la Q&A de Pass4Test vous aidera pendant la préparation de test. Vous n'aurez aucune raison de regretter parce que Pass4Test réalisera votre rêve.

Selon les feedbacks offerts par les candidats, c'est facile à réussir le test Avaya 132-S-712-2 avec l'aide de la Q&A de Pass4Test qui est recherché particulièrement pour le test Certification Avaya 132-S-712-2. C'est une bonne preuve que notre produit est bien effective. Le produit de Pass4Test peut vous aider à renforcer les connaissances demandées par le test Avaya 132-S-712-2, vous aurez une meilleure préparation avec l'aide de Pass4Test.

Vous choisissez l'aide de Pass4Test, Pass4Test fait tous effort à vous aider à réussir le test. De plus, la mise à jour de Q&A pendant un an est gratuite pour vous. Vous n'avez plus raison à hésiter. Pass4Test est une meilleure assurance pour le succès de test Avaya 132-S-712-2. Ajoutez la Q&A au panier.

Dans cette société de plus en plus intense, nous vous proposons à choisir une façon de se former plus efficace : moins de temps et d'argent dépensé. Pass4Test peut vous offrir une bonne solution avec une plus grande space à développer.

Code d'Examen: 132-S-712-2
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

Le test Avaya 132-S-712-2 est le premier pas pour promouvoir dans l'Industrie IT, mais aussi la seule rue ramenée au pic de succès. Le test Avaya 132-S-712-2 joue un rôle très important dans cette industrie. Et aussi, Pass4Test est un chaînon inevitable pour réussir le test sans aucune doute.

Selon les feedbacks les professionnels bien réputés dans l'Industrie IT, Pass4Test est un bon catalyseur de leurs succès. L'outil de formation offert par Pass4Test leur aide d'économiser le temps et l'argent, le plus important est qu'ils aient passé le test Avaya 132-S-712-2 avec succès. Pass4Test est un fournissur fiable. Vous allez réaliser votre rêve avec l'aide de Pass4Test.

Vous aurez une assurance 100% à réussir le test Avaya 132-S-712-2 si vous choisissez le produit de Pass4Test. Si malheuresement, vous ne passerez pas le test, votre argent seront tout rendu.

132-S-712-2 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-712-2.html

NO.1 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give
supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya
Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.HierarchyManager
Answer:D

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.2 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent
Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.3 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio?
(Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

certification Avaya   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2

NO.4 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the
customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent
releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when
the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and
the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

Avaya   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   certification 132-S-712-2

NO.5 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages
to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

Avaya   132-S-712-2 examen   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   certification 132-S-712-2   132-S-712-2

NO.6 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor
software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

certification Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.7 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line
on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent
Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2   certification 132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.8 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who
handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because
calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help
and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's
needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.9 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the
system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

Avaya examen   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.10 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your
customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was
received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the
agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya   132-S-712-2 examen   132-S-712-2   132-S-712-2

Pass4Test est aussi un site d'offrir la ressource des connaissances pour le test Certification IT. Selon les Feedbacks venus de gens qui ont untilié les produits de Pass4Test, Pass4Test est un site fiable comme l'outil de se former. Les Q&As offertes par Pass4Test sont bien précises. Les experts de Pass4Test mettent à jour nos documentations de formation de temps de temps.

没有评论:

发表评论